FOTO: Publicitātes foto

Vai zini, kurā lietošanas gadā modernā sadzīves tehnika sāks niķoties un būs nepieciešama tehniķa iejaukšanās, kas pašam jāapmaksā? Vai zini, cik naudiņas izmaksās jaunajam viedtālrunim nomainīt saplēstu ekrānu, lai saglabātu ražotāja garantiju? Vai zini, kā no šādiem liekiem tēriņiem izvairīties…?

Apdrošināšanas profesionāļiem Warranty Expert ir atbilde – vienmēr painteresējies, vai savu pirkumu vari apdrošināt pret nejaušiem bojājumiem vai pagarināt tā ražotāja garantiju!

Bet kas ir Warranty Expert?

Warranty Expert sadarbībā ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāli Latvijā darbojas jau 4 gadus. Uzņēmuma saknes meklējamas ASV, galvenais ofiss atrodas Lietuvā, taču Latvijā stabilitāti palīdz veidot uzticami sadarbības partneri, piemēram, Tet, PTA, 1a.lv, iStyle, Samsung Premiumstore – piedāvājot saviem klientiem iegādāties apdrošināšanu vai pagarināto garantiju teju jebkurai elektrotehnikas precei. Warranty Expert šo četru gadu laikā ieguvuši ne tikai atzītu sadarbības partneru loku, bet arī spēcīgu autorizēto servisu centru atbalstu un, pats svarīgākais, krietnu pulku ar apmierinātiem klientiem, kuriem uzņēmums ir nodrošinājis individuālu pieeju un maksimālu pretimnākšanu visdažādākajās situācijās!

Compensa padalās ar pieredzi:

“Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāles vadītājs Kaspars Neivalds: “Ar Warranty Expert sadarbojamies jau vairākus gadus un kopīgiem spēkiem spējām sasniegt nospraustos mērķus un attīstīt šo produktu, parūpējoties arī par veiksmīgiem IT risinājumiem.       

Mēs redzam, ka pirkumu apdrošināšanai ir milzīgs potenciāls un esam pārliecināti, ka kopā ar Warranty Expert komandu spēsim attīstīt šo produktu arī turpmāk un sasniegt jaunas virsotnes ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijā!”

Bet ko īsti pārdod Warranty Expert?

Kaut arī apdrošināšanu nevar ielikt kabatā vai apēst vakariņās, Warranty Expert savu servisu sauc vienā vārdā – sirdsmiers. Tas ir miers par to, ka veļas mašīnas remonts neko nemaksās arī trešajā vai ceturtajā kalpošanas gadā. Miers par to, ka no rokām izkritušā telefona ekrāns tiks nomainīts ražotāja atbalstītā servisa centrā tikai pēc viena zvana apdrošinātājam. Miers par to, ka studenta izlietā kafijas krūze uz datora neizmaksās vēl vienu jaunu datoru, jo šo vairs nebūs iespējas saremontēt. Jā, apdrošināšanu nevar paņemt rokā, taču tās dēļ ietaupītos eiro gan var :)

Par pagātni..

2015. gadā Warranty Expert uzsāka darbu nišā, kur patērētājiem zināšanas un izpratne par pirkuma apdrošināšanas priekšrocībām bija zema, tāpēc bija jāiegulda daudz laika, lai parādītu, cik daudz priekšrocību sniedz šāds inovatīvs produkts. Un, atskatoties uz 2018. gadu, WE var teikt, ka soļi sabiedrības izglītošanā ir sperti droši un nu jau pakalpojums paliek arvien atpazīstamāks un pieņemtāks. Gads ir bijis iespaidīgs ne tikai pakalpojuma pārdošanas ziņā, bet arī kompensāciju nodrošināšanā – piemēram, statistika nežēlīgi pierādījusi sekojošo:

  • 89 no 100 apdrošināšanas gadījumiem bija mobilā telefona plīsumi – jo sevišķi ekrānu bojājumi
  • katrs 7. bojājums notiek pirmajos 3 mēnešos pēc iekārtas iegādes
  • Vidēji 7% WE klientu iekārta saplīst 2 un vairāk reizes
  • 96% no bojātajiem televizoriem piedzīvoja nejaušus ekrāna plīsumus

Un šī ir tikai daļa no Warranty Expert uzkrātās pieredzes rūpēs par klientu elektroiekārtām.

..un par nākotni

Uzņēmums nevarētu turpināt izaugsmi bez tik ļoti būtiskajiem faktoriem – lojāliem sadarbības partneriem un uzticīgiem klientiem – tas ir ļāvis 2019. gadā plānot ne tikai paplašināt apdrošināmo iekārtu sortimentu, bet arī rast inovatīvus risinājumus pakalpojumu nodrošināšanā, veikt kosmētiskus uzlabojumus savā zīmolā, un pēc stabilas savas tirgus pozīcijas nostiprināšanas visās 3 Baltijas valstīs, kļūt globāliem!

Kas nodrošinās sirdsmieru par pirkuma ilgmūžību?” Pareizi – Warranty Expert!